Monday, December 18, 2006

Gudmor på besøk


Endelig lykkes det gudmor å få tatt turen til Bergen på besøk til MEG. Ho måtte bare bli ferdig med eksamener på ju§§en sin. Her er ho med lillesøster på fanget- søster iført juledrakt som ho fikk fra Anne Kristin sin mamma og pappa når de var i USA. Helga ho var på besøk var vi i pepperkakebyen, der var det så masse lange bein og mørkt at jeg syntes det var en smule skummelt. Men det var også mange barn og fine byggverk. Mamma sa jeg var å såg på i fjor også, men det tviler jeg på for jeg kan ikke huske noe av det nei. Så var vi å så på statsraad Lemkhul med onkel Erland komme tilbake til Norge etter tre månders tokt og etterpå på kafé- det var bare på lørdagen. Søndagen var vi å badet på Furuly med lillesøster og så var vi på akvariet. Søster er ganske begeistret i vann og liker å bade like godt som jeg gjorde og gjør. Mamma har lovet å gå oftere i bassenget med oss- iallefall forsøke å overholde en gang i uka på oss begge. Tror pappa trengte at mamma og jeg fikk besøk for da kunne han ta seg en etterlengta og velfortjent bytur på lørdagskvelden.

Her viser jeg gudmor nyhetene på datan til mamma. Dessverre måtte Anne Kristin reise igjen på mandagen for da hadde nevøen hennes- Patrick Sebastian 1 års dag. ho er fadderen hans også så det er klart at ho måtte hjem til han. Håper det bare ikke går ett helt år til neste gang ho kjem til meg på besøk igjen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home