Tuesday, December 05, 2006

På tur til Hamar


Vi kjørte bil til Hamar og midt inne i Lærdalstunnelen blei søster sulten så da måtte vi stoppe. Jeg og pappa benyttet sjansen til å teste ut akkustikken og se på lyset på en av disse tre rasteplassene som er i tunnellen. Legg merke til Big Brother t-skjorten min.

Hjemme hos bestemor og bestefar. Her ser dere meg med lillesøster på fanget.

Mange var å hilste på oss og her er Tone å ser lillesøster for første gang.

På Hamar er det ett svært svømmeanlegg og mamma lot ikke sjansen gå fra seg og tok oss alle med i svømmehallen.

Reservemammaen til mamma, Åse, var også å hilste på.

Bestefar sier hadetbra for denne gang. Men det blir ikke lenge før jeg ser de igjen for de kjem til å feire jul sammen med mamma, pappa, lillesøster, meg og farmor.

På Fagernes stoppet vi for å fylle på søster. Ho hylte så fælt så ho var nok sulten. Ikke rare maten ho får tror jeg, men det er godt mulig at mamma kan trylle fram en godbit fra under gensern sin. Noe må det da være...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home