Monday, November 20, 2006

Barnehagen min


Ett par dager før ho søs kom til verden så bynte jeg i barnehagen. Den blei ferdig noe etter først antatt så det er mye bygge aktivitet rundt forbi, men jeg synes det er spennende med hjullastere og gravemaskiner og masse menn med hammere. Barnehagen har mange avdelinger, jeg tilhører seljebarna for der går også Signe som er i barselgruppa mi.

Her er pappa å henter meg fra barnehagen etter nok en givende dag. Jeg har mange snille tanter på avdelingen min. Hver dag så spiser vi frokost fra 08 og er ute å leker fra 0930 til lunsj i 11 tiden så sover jeg litt i 12 tiden før vi eter frukt, som jeg er veldig glad i. Om noen ikke spiser like fort som meg så spiser jeg frukten dems også. Jeg er flink å hjelper til med slikt ja. Barnehagen min er ganske unik den er åpen fra 0630 til 1730, men jeg er aldri der så tidlig eller så seint, men slikt kan jo endre seg fort.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home