Tuesday, November 14, 2006

endelig hos farmor


Så omsider etter masse farting kom vi til farmor. Tross alt noen dager siden ho var hos oss sist. Enda så hyperaktiv mamma er med fotoapparatet har farmor klart å hjemme seg fra kameraet.

Noe denne karen imidlertidig ikke klarte gjøre. Håvard var hjemme fra studiene i Ålesund akkurat denne helga så han tok seg en tur for å leke og hilse på. På søndagen var vi i 18års dagen til fetter Roger. Det var masse folk og leven og masse god mat som tante hadde laget. Jeg fikk masse skryt fordi jeg var så flink å spise pent, med god hjelp fra farmor. Her på bildet leker jeg med kusinen min, ho Emilie.

Da farfar tok turen til Kyrksæterøra fant pappa fram en ordentlig gutteleke- dampmaskinen. Jeg fikk ikke lov til å leke med den og vi bare satt å såg på den så jeg var litt sint som dere kanskje kan ane av bilde.

Så leste vi bok...Telefonkatalogen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home