Thursday, October 12, 2006

Lisa Constanse


Endelig kom dagen når vi klarte å møtes. Jeg, mamma, pappa, Lisa, Lena og John Arne har forsøkt å fått til ett besøk i aldri så lang tid. Lisa er en dag eldre enn meg og foreldrene våre prata sammen på "klinikken" da jeg og Lisa blei født. Lisa kunne klatre og var ganske mye mer vilter enn det jeg er, sa mamma. Jeg virket som en snill og stille engel i forhold. Lisa var utrolig skjønn, men ho ville ikke sitte stille og kose med meg... Skjønner ikke dette helt- ho er nok den første eldre jenten jeg ikke har smeltet helt med mine flørtene blikk. Jenta var like stor som meg bare litt lettere. Gleder meg til å leke mere med henne så jeg håper de kjem flere ganger på besøk. Ettersom ho er eldre enn meg kan ho kanskje lære meg noen ting...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home