Sunday, September 17, 2006

Siste sommerdager



Sommerens siste krampetrekning med varme og deilig sol i midten av september er ganske sjelden- sier foreldrene mine, men fy så herlig å slippe å bruke klær... Bare løpe naken rundt på verandaen å bade ute i badebassenget mitt. Jeg blei ganske fornærma når pappa snudde bassenget opp ned over mamma så det ikke var en dråpe vann igjen til meg. Men det skal nå sies at pappa ikke var sein med å fylle det opp igjen med minst like mye vann da jeg fortalte han høylytt hvor lite begeistret jeg var for slikt tull.

På søndag var vi først å vinket til en båt (KNM Valkyrien) hvor "onkel- Dyre" jobber, som skal være borte til i mars. Så tok vi oss en tur på kafè sammen med fadderene mine, Rolf og Kristine. Tror dette er det første bilde jeg har lagt ut av dem etter at de gifta seg i sommer- Gratulere, nå vil jeg ha lekekompiser!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home