Sunday, July 09, 2006

1 års feiring

Det skal stå respekt av å feire sin første bursdag, så nå har vi feiret i 3 dager til ende. Bare to igjen...



Bildet er fra det første selskapet på fredagen hvor jeg hadde besøk av fadderene mine "tante Kristine og onkel Rolf". Tusen takk for den fargerike og musikalske bilen som jeg fikk.

Lørdag inviterte mamma mange "onkler og tanter" på bursdagsfeiring. Jeg fikk en collage jakke og tilhørende caps med øreklaffer fra Elisabeth. Fra Morten, Charlotte & Erik fikk jeg en stilig brannbil med tre forskjellige lyder, stige og ett hemmerlig rom i. Svein Roger hadde med en hel bondegård med så mye musikk i at jeg enda ikke har klart finne helt ut av de. Gunn Jane hadde med en Viking- lastebil og former som jeg kan bruke ute i sandkassa når disse treige foreldra mine for montert den etterlengta lekeplassen min utendørs. Jeg har jo tross alt bare 86m2 veranda å boltre meg på.

Søndag hadde vi barneselskap med Signe og Knut fra barselgruppa mi og Olav fra Loddefjord og Alex fra ei anna barselgruppe. Vi hadde det helt supert og spiste masse pølser, boller og sjokoladekake og drakk pepsi. Litt av en feiring i to timer til ende. Åsså fikk jeg så masse fin- fine leker. Viking- tog og uteleker (bøtte, spade og sil), Shorts og singlet, duplo lego, jakke, bestikk og voksnt (dvs i glass) spiseservice med ole brum trykk.

Så kom bestemor like før jeg skulle legge meg, og i den bilen var det masse pakker- de skal jeg åpne i mårra når jeg har bursdagen min egentlig!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home