Saturday, July 29, 2006

helgeliv


Så hva gjør en helt som meg i helgene? Jeg vekker mamma og pappa i sjutiden for å få skiftet og litt mat. Så legger jeg meg igjen før jeg nok en gang roper på disse foreldrene mine i nitiden. Da er det godstolen min ( som jeg fikk fra Ragnhild og Jan Egil i Tromsdalen) som skal kviles i mens jeg ser på frimlerene (eller noe sånt) på barne tv og da hender det at jeg får rosiner.

Så kan det være at vi har besøk eller at mamma skal bake. I helga var pappa på Storås festivalen, så da hadde mamma og jeg besøk av Elisabeth. Ho lot meg få være med i bakingen. Bakte både boller med og uten rosiner, scones med og uten sjokolade og skillingsboller med eggekrem. Det blei masse godsaker for liten skrott. Men synes nå at jeg hadde fortjent det da jeg natt til lørdag fikk enda en jeksel oppe...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home