Monday, December 25, 2006

Glade jul


På Julaften kjørte jeg og mamma til kirka på barnegudstjeneste. Vi tok med oss farmor. Jeg satt veldig fint under hele seremonien og såg og hørte på hva presten hadde å si. Vi var i Haakonsvern kirke og det er der jeg er døpt. En veldig fin julegudstjeneste og en dyktig prest. På bilde har jeg på meg bunaden min som jeg også passet under dåpen i januar.

Jeg og søster fikk flest pakker av alle. Ho måtte ha hjelp til å åpne sine og jeg hjalp henne gladelig, men til slutt var jeg så utslitt at jeg måtte gå å legge meg. Ikke så rart egentlig for jeg hadde nok spist litt vel mye lutefisk.

Farmor hjalp pappa å få notert ned alle gavene vi fikk for ingen som er riktig vel bevart kan huske alt hva vi fikk fra hvem. Innimellom hadde vi kaffepause med kaker og multebærkrem. Og så ett bilde av verdens skjønneste lillesøster- Josefine, i nystrikket dress fra bestemor på Hamar. Tusen takk til dere alle for at dere husket på oss til jul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home