Tuesday, April 10, 2007

Back to reality

Så var ferien over. Ikke det at det er noe stor forskjell egentlig, men i dag så sto jeg opp til vanlig tid. Mamma og pappa låg som vanlig å sov. Først så lekte jeg på rommet mitt. Så gikk jeg ut på loft stua og lekte. Så gikk jeg til foreldrene mine sitt soverom og banket på. Ingen svar. Så da ville jeg bare informere dem om at jeg var OPPE.... fortsatt ingen reaksjon. PAPPA OPPE. PAPPA VÅKEN. Da fikk jeg endelig ett lite spedt JA til svar. Så da åpnet jeg døra dems og la meg i senga. Prøvde å stikke fingeren min både i øyet, munnen, nesa og øret til mamma men ho bare snudde seg og sov videre. Da jeg hadde plaget ho lenge nok sto pappa opp og slo på tv'n. Først en halvtime seinere oppdaget pappa at vi hadde forsovet oss. Da var klokka nesten 09 og han skulle vore på jobb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home