Sunday, April 01, 2007

...

Ungene samlet på gulvet. Vi ser ryggen av Emilie og mamma bak der. Og ryggen til Christopher og Maria ved siden av meg. Bak meg står Liv med Olav på armen.
Bestefar diller med kameraet sitt og gammeltante følger intressert med.
Endel av gjestene har funnet seg litt plass rundt bordene i kirkekjelleren. Helt til høyre kan vi skimte noen av kakene. Og helt til venstre på bordet til bestemor og gammeltante Mary kan vi se de fine blomstene som ho Nabo Rita har "mækket i hop".

Det flotte gavebordet fra meget generøse gjester. Jeg prata med ho søster og ho ba meg om å takke så mye til Dere alle. Og det må jeg også si da jeg også fikk så masse fint. Tusen takk fra oss begge.
Så var det slutt for denne gang... Nei, det blir ikke flere barendåper for oss, nei, nå er det værsågod neste- Roger? Gunn Berit? he he...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home