Sunday, April 01, 2007

Flere dåpsbilder

Her kjem noen lekkre bilder fra dåpen til søster. Bare å llene seg tilbake å nyte det...


Jeg og farmor studerer dagens meny.
Pappa med lillesøster. Dåpskjolen er fra tidligere blitt brukt av tante Gunn Berit, pappa og meg. Kjolen har farmor strikket, mens dåpslue og sko har bestemor strikket. Mamma klarte å sette inn bånd- helt på egenhånd. Ikke værst det heller.

Mamma med meg og presten Elisabeth i fin palmesøndagspresteuniform på seg og pappa med Josefine på armen.
Fadderene til søster og Elisabeth. Fra venstre ser vi "onkel" Rolf, tante Gunn Berit, Elisabeth, søster og tante Ann Oline. Og ho Kristine var fortsatt fraværende denne dagen.
Og til slutt oss 4 søskenbarna. Emilie holder meg og Roger holder Josefine. Lurer på når jeg og søster klarer å bytte med Roger og Emilie slik at vi kan holde dem??? Om jeg spiser masse havregrøt så kanskje jeg klarer det neste gang vi møtes.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home