Wednesday, October 24, 2007

Hamar

Mens mamma var på jubileum i Oslo med jobben kjørte pappa om natta med meg og søster i bilen til Hamar. Skjønner ikke hvorfor han ikke tok fly. Det pleide mamma å gjøre... Mamma og pappa er alltid en tur i Sverige når vi er på Hamar. Jeg synes det er litt trasig at ikke vi får være med, men når det er 12 års grense i sverige er jo ikke det noe å gjøre noe med! Jeg vil ikke sitte på grensa å vente.
Mamma i kjole er slettes ikke vanlig. Men ho vart no fin da...

Besøk av masse kjente og kjære på Hamr og selvfølgelig gamle lekekammerater. Mamma har problem med det nye kameraet og venter på en recovery av minnekortet da bildene ho tok på Hamar bare forsvant.

Her er jeg i mitt rette element. Hjelper til! Kjøkkent er utrolig spennende. Gleder meg til jeg får være aleine her en gang....

BØØØØØ! ha haha..

Takk for oss!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home