Wednesday, October 10, 2007

"Fine" har ønsker


Nå har snart søster 1års dag, for de mindre observante er det den 25. oktober, og ho har fortalt meg enkelte ting som ho ønsker seg og noe som ho treng... Vi kjem til å feire i mange omganger og jeg tipper jeg klarer å overtale mamma til å ha like mange feiringer for søster på hennes 1 års dag som jeg fikk til min.

Foruten om at ho nesten ikke har noe jenteklær (Josefine kler både gult, grønt og brunt i tillegg til rødt) og å arve så da må jeg nesten ønske henne det i str 80 og oppover, pysj, stilongs(uten føtter), hverdagskjole, jakke, bukse, joggebukse og selvfølgelig ull; body og longs.
  • dukke som tåler vann
  • gardiner
  • sklisikkre sokker/mokasiner/ull sokker
  • drikke kopp, antidrypp
  • bøker med tykke sider
  • jentete sengetøy til normal dyne
  • sin egen lenestol
  • strikket tøy
  • og ja ho samler fortsatt på samme type sølvtøy som til dåpen, tele sølv...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home