Monday, September 24, 2007

Plutserlig helgebesøk

Med ett da jeg våknet på lørdag morgen forsto jeg at noe hadde skjedd da jeg sov. Ting var ikke slik de pleide og en svak bakgrunns dur kunne høres fra "kvisten"... Spøker det alikevel i "hivdet"? Jeg røsket opp døra til mine foreldre og ropte av full hals på mamma. Vi sto opp og gikk ned å skiftet. Såg Elias og uten at jeg fikk noe mere forvarsel så sto bestemor der i døra...

Søster er sur fordi bestefar tok en bit av sin egen toast, søster ville ha hele hans toast!




Jeg har fått min helt egen toast. jeg synes at toast er godt, men vi spiser det bare i helgene når mamma er hjemme og når ho har god tid.


Her har bestefar vore å henta søster i trappa. På tirsdagen denne uka var nemlig søster på full fart opp trappa. og det veit jeg ikke om pappa syntes var så stas.




Søster synes det er artig å ligge å kvile og å se på oss andre opp ned fra sofaen... På dette bildet kan vi nesten ane noen av tennene hennes ho har tross alt fire oppe og tre nede. Mamma sier ho tror den fjerde nede er på vei...


Bestemor tar bilder og det gjør jeg også, men ante ikke at det var den veien jeg tok bilde!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home