Sunday, February 10, 2013

Mamma sender en hilsen

En hilsen og takk fra Mamma: "Tusen takk for at dere i dag lot oss sove til halv ni, når jeg så ble vekket var det med flotte hjemmelagde kort og nydelige roser. Tusen takk for det. Takk for at dere var gode venner i dag så mamma fikk jobbet noen timer. Takk for spa'n som Josefine utførte etter den deilige skreimølja. Og takk for en flott dukketeaterforestilling utført av Schnuppelura. Jeg og pappa er så utrolig heldige som har dere og vi elsker dere mer enn noe annet"
Jeg tror mamma vart glad og kjempe takknemlig. Sjøl har jeg liggi med feber i dag og sov noen ganger- akkurat som lillebror. Søster har artig stemme, men er flink å hjelpe til når jeg ikke greier mer. Tror bursdagen jeg var i i går slo meg helt ut...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home