Wednesday, December 07, 2005

Emilie


Her er Emilie og jeg. Ho er som nevnt eineste kusina mi- og ho er kjempesnill! Hele tiden når vi var på besøk tok ho godt vare på meg, sjøl når jeg skreik(!), så jeg tror ho fikk litt vondt i øra. Åsså fikk jeg en hel haug med klær og blei nedlesset med gaver, men absolutt best av alt var ho kjempegrei å leke med.

Også onkel Per Helge fikk jeg bilde av, og han og jeg blei gode kompiser som dere kan se... Desverre fikk jeg ikke bilde av fetter'n min- han Roger som først fløy avsted på gitar øving og så på volleyball trening. Og da han var hjemmom der i mellom så sov visst jeg. Forresten er det bra han hold seg i form så vi kan leke masse når jeg kjem på besøk nestegang og vil ut å løpe...

2 Comments:

Blogger Gunn Berit said...

Her var det mye rare folk! :-)
Bra at dere koste dere, selv om det var en lyn-visitt! Er ganske lei meg for at jeg ikke får kommet i dåpen, men det blir litt langt å reise...

18/12/05 13:41  
Blogger Kverulus Sapiens said...

heija d e ho emilie som skriv får at æ itj har en blogg men uansett
at æ tøkt d va et fint bilde tå mæ ån jonathan men kanj du lægg t d bilde tå mæ, pappa å jonathan når hanj tar hannja ronjt ansikte mett?? værsåsnillj???

18/2/06 08:35  

Post a Comment

<< Home